Zaproszenie do składania ofert

Augustów, dnia: 22.08.2022r.

Gmina Augustów                                                                             

ul. Mazurska 1C

16-300 Augustów

NIP: 846-15-95-610

 

 

Znak sprawy: OI.042.2.2022

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie rozpoznania

 

rynku na:

 

Zakup usługi dla 6 szkół podstawowych w gminie Augustów polegającej na dostawie oraz utrzymaniu systemu do zarządzania procesem dydaktycznym.

 

  1. Zamawiający:

Gmina Augustów, ul. Mazurska 1c, 16-300 Augustów

  1. Tryb zamówienia:

W związku z tym, że oszacowana wartość przedmiotu zamówienia wynosi poniżej 130 000,00 zł    netto, w przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021, poz. 1129 ze zm.) – zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi dla szkół podstawowych w gminie Augustów

polegającej na dostawie oraz utrzymaniu systemu do zarządzania procesem dydaktycznym, który ma składać się z następujących elementów:

- Systemu Elektronicznego Dziennika Lekcyjnego (dalej DE);

- Sekretariat (SKR);

- Świadectwa i Arkusze Ocen (ŚW);

- System wspomagający układanie planu lekcji.

System ten powinien zostać dostarczony w modelu SaaS i składać się ze zintegrowanych ze sobą modułów umożliwiających realizację wszystkich wymienionych wymagań. W przypadku tego Systemu, Zamawiający wymaga, aby jego kolokacja znajdowała się na serwerach Wykonawcy.

Dostęp do Systemu dostępnego w wersji SaaS musi się odbywać na podstawie danych logowania indywidualnych dla każdego użytkownika (w szczególności odrębnych dla

każdego ucznia i jego opiekuna a jeśli jest ich kilkoro, to odrębnych dla każdego z nich).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. Warunki uczestnictwa:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki

dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i

dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia

 

  1. Wykluczenie wykonawcy:

Z postępowania wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w

rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na

podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o

którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w

rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz

finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w

wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo

wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022

r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę

rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy

sankcyjnej;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu

art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021

  1. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w

rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący

taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na

podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o

którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej.

 

  1. Termin realizacji zamówienia

     Od 01.09.2022r do 30.09.2023r.

 

  1. Okres gwarancji:

Od 01.09.2022r do 30.09.2023r.

 

  1. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu

kryteria oceny ofert przedstawione poniżej:

a) Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena – 100%,

b) Zamawiający może wezwać oferenta do złożenia wyjaśnień, uzupełnienia

oferty,

c) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę,

d) Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów wykonania usługi

e) Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, podana w PLN cyfrowo i

słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

f) Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z

wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

g) Cena może być tylko jedna za wykonany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się

wariantowości cen.

 

Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą)

 

  1. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy złożyć:

1/ w formie pisemnej  na Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w siedzibie Zamawiającego, tj. w sekretariacie Urzędu Gminy do dnia 23.08.2022r. do godz. 14.00  w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego

2/ w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej (e-mail): gmina-augustow@home.pl do dnia 29.08.2022r. do godz. 14.00

 opatrzonej napisem::

Zapytanie ofertowe na zakup systemu do zarządzania procesem dydaktycznym w 6 Szkołach Podstawowych Gminy Augustów polegającego na dostawie oraz utrzymaniu oprogramowania  wraz z niezbędną infrastrukturą, nie otwierać przed godz. 14.10 dnia 29.08.2022r.”

  1. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

 

11.Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy Augustów, ul. Mazurska 1c, 16-300 Augustów, sekretariat, bądź elektronicznie na adres e-mail: gmina-augustow@home.pl

 

Termin otwarcia ofert: 29.08.2022r. godz. 14.10.

 

12.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Tomasz Tomaszewski.

 

 

13.Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

 

  1. Informacja z otwarcia ofert:

Informacja z otwarcia ofert zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej

Zamawiającego, najpóźniej w następnym dniu po terminie składania ofert.

 

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie

internetowej Zamawiającego.

 

  1. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wykonawcy,

którego ofertę wybrano. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego

etapie bez podania przyczyny bądź zamknięcie postępowania bez wyboru

którejkolwiek z ofert. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie

przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.

 

  1. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku

postępowania o udzielenie zamówienia.

 

W okresie trwania niniejszej procedury, tzn. od przekazania niniejszego zapytania do

upływu terminu związania ofertą wykonawcom przysługuje w każdym czasie

uprawnienie dotyczące poinformowania zamawiającego o niezgodnej czynności

podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, którą powinien wykonać. W takiej

informacji wykonawca powinien podać który przepisy prawa zostały naruszone, w

szczególności Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa

wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są

jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C

179/02). W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający

powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym

wykonawców.

Zamawiający proceduje w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący.

 

  1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679

z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem

danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia

dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z

04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy Augustów, ul. Mazurska 1c, 16-300

Augustów reprezentowany przez Wójta Gminy,

Administrator Wójt Gminy Augustów wyznaczył Inspektora Ochrony Danych

Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email:         iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl; and1rafal@o2.pl, tel. 504 976 690. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o

udzielenie zamówienia publicznego oraz jego realizacją, archiwalnych oraz statystycznych w

związku z wypełnianiem przez Administratora obowiązku prawnego wynikającego z przepisów

prawa - art. 6 ust. 1 lit c RODO oraz w przypadku wyboru oferty w związku z wykonywaniem

umowy na realizację zamówienia publicznego - art. 6 ust. 1 lit b RODO.

Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane osobom i podmiotom w celu i zakresie

wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa a także innym podmiotom,

które na podstawie zawartych umów przetwarzają powierzone dane osobowe.

Podane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania

lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania,

usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do

wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Przysługuje Pani/Panu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego –

Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

  1. Dodatkowe informacje: tel. 87 643 3056 wew. 24 (Tomasz Tomaszewski)

 

Zastępca Wójta

Zdzisław Chmielewski

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Augustów

Wytwarzający/odpowiadający: UG Augustów

Data wytworzenia: 2022-08-22

Wprowadzający: Janusz Kondracki

Data modyfikacji: 2022-09-12

Opublikował: Janusz Kondracki

Data publikacji: 2022-08-22