INFORMACJA w sprawie  realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się

 

Od 1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w  sekretariacie Urzędu Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

 Zgłoszenie  powinno być dokonane w jednej z następujących form:

-  e-mail  na adres gmina-augustow@home.pl,

-  faxem  na nr 87 643 29 03,

-  telefonicznie na nr 87 643 30 56,

-  drogą  pocztową.

Załączniki do treści

  • info_migowy (PDF, 128,19 KB)

    Ogłoszenie do pobrania w formacie pdf.

Metryka strony

Udostępniający: Elżbieta Pszczoła

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Klepacki

Wprowadzający: Andrzej Klepacki

Data wprowadzenia: 2012-07-04

Data modyfikacji: 2013-01-15

Opublikował: Andrzej Klepacki

Data publikacji: 2012-07-04