20100329_WT

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AK-341/1/10. Nazwa zadania: „Podniesienie wydajności urządzeń uzdatniających wodę na ujęciu Janówka i Grabowo” – etap I ujęcie wody w miejscowości Janówka Gmina Augustów.
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego              Gmina Augustów, REGON: 790670929
Adres zamawiającego               ul.  Wojska Polskiego 51
Kod Miejscowość                      16-300 Augustów
Telefon:                                    87 6433056
Faks:                                        87 6432903
adres strony internetowej          http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
adres poczty elektronicznej        gmina-augustow@home.pl
Godziny urzędowania:               07:00 - 15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51 ,16-300 Augustów pok. nr 11 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Janówka gmina Augustów na działce nr 199/6. Modernizacja stacji uzdatniania wody polega na przebudowie instalacji technologicznej SUW przystosowanej do pokrycia zapotrzebowania wody na potrzeby komunalne w ilości   10 m3 / godzinę . Maksymalne godzinowe rozbiory wody uzdatnionej w Ilości do 20 m3/h byłyby realizowane dzięki retencji w zbiorniku wody czystej V-20 m3 i zestawowi pomp dystrybucyjnych.  Woda ze studni wymaga uzdatniania ze względu na ponadnormatywne zawartość związków manganu - 0,09 mg/dm3.
W oparciu o powyższe   dane i założenia przyjęto następującą technologię uzdatniania   wody:
- napowietrzanie oraz częściowe odgazowanie wody studziennej w aeratorze ciśnieniowym • A-500. o pojemności 0.35 m3, gwarantujące wystarczającą wymianę gazów oraz dostarczenie tlenu potrzebnego do katalitycznego  utleniania związków    manganu, 
- ciśnieniowa filtracja wody w filtrze ciśnieniowym o średnicy –1200 mm wypełnionym złożem katalityczne piaskowym z liniową prędkością filtracji poniżej 10 m/h w celu usunięcia przed wszystkim związków manganu, ale także obecnych w wodzie, choć w  ilości niższej od dopuszczalnej, związków żelaza.
- zmagazynowanie wody w zbiorniku wody uzdatnionej o pojemności 20 m3,
- przesył wody ze zbiornika wody uzdatnionej i utrzymanie ciśnienia w sieci wodociągowej przy użyciu wielo pompowego zestawu hydroforowego
- awaryjna lub okresowa dezynfekcja przy użyciu roztworu podchlorynu sodowego.
 Ponadto należy wykonać docieplenie budynku, wymianie stolarki okiennej , wymianie posadzek, malowaniu ścian wewnętrznych oraz wykonaniu ogrodzenia wraz z bramą wjazdową. W skład obiektów stacji wchodzą: budynek techniczny składający się z hali technologicznej , jednokomorowy osadnik popłuczyn, drogi i place wewnętrzne, pojemnik na śmieci, studnia głębinowa. Teren jest częściowo ogrodzony i objęty bezpośrednią strefą ochrony ujęcia wody oraz strefą ochrony pośredniej. Wjazd na teren stacji z drogi lokalnej. Do obiektów stacji doprowadzona jest energia elektryczna ze słupa transformatorowego znajdującego się na terenie stacji.
Wymienione zostaną także przyłącza:
- ze stacji SUW do studni rewizyjnej i do istniejącej sieci wodociągowej
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy trzyletniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

Wspólny Słownik Zamówień CPV 

45 00 00 00 – 7 – Roboty budowlane
45 21 00 00 – 2 – Roboty budowlane w zakresie budynków
45 40 00 00 – 1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45 23 24 30 – 5 – Roboty w zakresie uzdatniania wody
45 23 13 00 – 8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45 33 20 00 – 3 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45 31 00 00 - 3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45 31 12 00 – 2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45 34 20 00 – 6 – Wznoszenie ogrodzeń

 

1.Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na obiekcie czynnym. Przerwy w dostawie wody wynikające z realizacji nie są przewidywane .

2.Wymagania dotyczące gwarancji
 
Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru robót.
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
2010-09-30
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oświadczenie - wg zał. nr 1.2 do SIWZ
2)posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oświadczenie wg zał. nr 1.2 siwz, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę , że osoby które będą realizować zamówienie posiadają doświadczenie kierownika budowy w prowadzeniu robót, nie krótsze niż 3 lata wraz z dokumentami stwierdzających, że osoby te, posiadają wymagane uprawnienia w specjalności  budowlanej bez ograniczeń kierowanie robotami budowlanymi o specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, należącymi do właściwego samorządu zawodowego.
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - przedłożenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
 
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium
Waga

1

cena

100

X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2010-04-14 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego:

 

Urząd Gminy Augustów
ul. Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Pokój nr 8
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-04-14, o godz. 10:15   w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Augustów
ul. Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
pokój nr 10
 
                       
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
          -
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
           -
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
            -
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVII. Informacje dodatkowe
Projekt współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach programu: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 68305-2010.  Data zamieszczenia 29-03-2010r.
 
 
_____________________________________________
Wójt Gminy Augustów - Zbigniew Buksiński
 
 
Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Wojciech Truszkowski

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2010-03-29

Data modyfikacji: 2010-04-09

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2010-03-29