OSW.6220.14.2021

Augustów, dnia  17 grudnia  2021 r.

OSW.6220.14.2021

 

Obwieszczenie

 z dnia 17 grudnia 2021 r.

o zgromadzeniu pełnego materiału dowodowego

 

            Wójt Gminy Augustów, działając na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.) w związku art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na (Dz. U. 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) zawiadamia, że w toczącym się na wniosek Gminy Augustów postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Rozbudowie drogi gminnej na działce nr geod. 196 i jej dobudowa do drogi powiatowej Nr 1220B w m. Osowy Grąd”, został zgromadzony pełen materiał dowodowy.

            W związku z powyższym stronom postępowania, przed wydaniem decyzji, przysługuje prawo do zapoznania się z całością zgromadzonej dokumentacji oraz wniesienia uwag co do zebranego materiału dowodowego, w siedzibie Urzędu Gminy Augustów, ul. Mazurska 1C w godzinach urzędowania od 7.00 do 15.00, w terminie 7 dni, licząc od dnia doręczenia obwieszczenia.

            Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Augustów przed wydaniem decyzji dla w/w przedsięwzięcia.

            Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Wójt Gminy Augustów

Zbigniew Buksiński

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Augustów

Wytwarzający/odpowiadający: UG Augustów

Data wytworzenia: 2021-12-21

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data modyfikacji: 2021-12-21

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2021-12-21