Nr 119/04 z 8 września 2004 r

                                                          Zarządzenie Nr 119/04

                                                         Wójta Gminy Augustów

                                                           z dnia 8 września 2004 r.

 

     w sprawie zniszczenia dokumentów z wyborów do Parlamentu Europejskiego zarządzonych  na dzień 13 czerwca 2004 r. 

 

Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporzadzenia Ministra Kultury  z dnia 16 czerwca 2004 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego / Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1580/ zarządza się co następuje:

§ 1. Zniszczyć dokumenty z wyborów do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 13 czerwca 2004 r. przekazane do Urzędu Gminy Augustów przez Obwodowe Komisje Wyborcze.

§ 2. Zniszczenie dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 powołanego na wstępie Rozporządzenia polegać będzie na ich spaleniu, po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego w Suwałkach, natomiast dokumenty, o których mowa w § 3 ust. 3 rozporządzenia stanowiące zasób archiwalny należy niezwłocznie przekazać do Delegatury Wojewódzkiej KBW w Suwałkach.

§ 3.  

1)      Do przygotowania dokumentów do ich zniszczenia powołuje się komisję w następującym składzie:

1.        Dębowska Halina – inspektor UG

2.        Truszkowski Wojciech – referent UG

3.        Czajkowska Marianna – inspektor UG

2)      Komisja zakończy swoją pracę do 30 września 2004 r.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.

 

Wójt Gminy Augustów

 

mgr inż. Zbigniew Buksiński

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Augustów

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Dębowska

Data wytworzenia: 2004-12-15

Wprowadzający: Halina Dębowska

Data wprowadzenia: 2004-12-15

Data modyfikacji: 2005-02-22

Opublikował: Halina Dębowska

Data publikacji: 2004-12-15