20150911-WL

Augustów, 2015-09-11

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IGD.271.3.2015. Nazwa zadania: „Przebudowa ciągu komunikacyjnego obejmującego drogę powiatową Nr 1187B oraz drogę gminną 102656B”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r.  poz. 907 z p.zm) Gmina Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego                      Gmina Augustów
Adres zamawiającego                       Wojska Polskiego 51
Kod Miejscowość                               16-300  Augustów
Telefon:                                             87 643 30 56
Faks:                                                  87 643 29 03
adres strony internetowej                   http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
adres poczty elektronicznej               gmina-augustow@home.pl
Godziny urzędowania:                       07:00 - 15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego, 16-300 Augustów pok. nr 2 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ciągu komunikacyjnego obejmującego drogę powiatową Nr 1187B Jabłońskie – Topiłówka - Mazurki oraz drogę gminną Nr 102656B przez wieś Mazurki”.

Zakres prac obejmuje:
a) droga powiatowa Nr 1187B Jabłońskie – Topiłówka – Mazurki:
-    roboty przygotowawcze
-    roboty ziemne,
-     wykonanie podbudowy
-    ułożenie warstwy jezdnej z betonu asfaltowego,
-    roboty wykończeniowe,
-    elementy ulic
-    urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
Charakterystyka oraz zakres i ilość robót do wykonania są opisane w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych.

 

b) droga gminna Nr 102656B przez wieś Mazurki:
-    profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża,
-    miejscowe wyrównanie zadoleń istniejących nawierzchni,
-    ułożenie warstwy jezdnej z betonu asfaltowego,
-    uzupełnienie kruszywem poboczy,
-    wykonanie oznakowania pionowego.

Charakterystyka oraz zakres i ilość robót do wykonania są opisane w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45233123-7  ;   45233222-1   

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

2015-11-15

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
            1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oświadczenie - wg zał. nr A.2 do SIWZ
2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę  realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia .
            3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,oświadczenie - wg zał. nr A.2 do SIWZ
4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,
            informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca   posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność   
            kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

1.  Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

98

2

Gwarancja i rękojmia

2

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2015-09-28 do godz. 10 : 00 w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300  Augustów
Pokój nr 8

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2015-09-28, o godz. 10 : 15 w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300  Augustów
Sala konferencyjna

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

                  -

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

                   -

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

                   -

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 237474- 2015. Data zamieszczenia 2015-09-11

 

_________________________________________

Wójt Gminy Augustów - Zbigniew Buksiński

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

Metryka strony

Udostępniający: Wojciech Leplawy, tel. 87 643 30 56 w. 31

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2015-09-11

Data modyfikacji: 2015-09-11

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2015-09-11