20130717-IK

Augustów, 2013.07.17

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PGK.271.1.2013. Nazwa zadania: "Podniesienie atrakcyjności gminy Augustów poprzez inwestycje w dziedzictwo kulturowe"

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm) Urząd Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Gmina Augustów

Adres zamawiającego: Wojska Polskiego 51

Kod Miejscowość: 16-300 Augustów

Telefon: 87 643 30 56

Faks: 87 643 29 03

adres strony internetowej http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

adres poczty elektronicznej gmina-augustow@home.pl

Godziny urzędowania: 07:00 - 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego, 16-300 Augustów pok. nr 2 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest podniesienie atrakcyjności gminy Augustów poprzez inwestycje w dziedzictwo kulturowe. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części:

CZĘŚĆ I : Remont i modernizacja remizy wiejskiej w Netcie Drugiej. Zakres zamówienia obejmuje:

- roboty adaptacyjne wewnętrzne poddasza i parteru na pomieszczenia świetlicy wiejskiej,

- wymiana drzwi garażowych,

- ogrodzenie posesji,

- budowa drewutni.

CZĘŚĆ II : Remont i modernizacja remizy wiejskiej w Kolnicy. Zakres zamówienia obejmuje:

- roboty wewnętrzne:

a) okładziny i malowania,

b) izolacje, podłoża i posadzki,

c) izolacja termiczna,

- instalacje elektryczne,

- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej części świetlicowej ,

- roboty termomodernizacyjne elewacji budynku.

CZĘŚĆ III : Budowa Izby Regionalnej w Rutkach Nowych. Zakres zamówienia obejmuje:

- chudy beton, ławy, posadzka,

- ściany fundamentowe,

- ściany parteru,

- dach,

- parter- wykończenie,

- elewacja,

- instalacje:

a) wodociągowa, kanalizacyjna, CO

b) elektryczna.

CZĘŚĆ IV : Poprawa stanu technicznego boiska w Kolnicy. Zakres zamówienia obejmuje:

- remont istniejącej nawierzchni,

- obrzeża,

- nawierzchnia boiska,

- sprzęt do koszykówki,

- sprzęt do siatkówki-montaż

Charakterystyka oraz zakres robót do wykonania są opisane w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45000000-7

45400000-1

45210000-2

45231112-3

45232410-9

45331000-6

45330000-9

45331100-7

45311100-1

45311200-2

45316211-7

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

CZĘŚĆ I : Remont i modernizacja remizy wiejskiej w Netcie Drugiej – 30.06.2014r.

CZĘŚĆ II : Remont i modernizacja remizy wiejskiej w Kolnicy - 30.06.2014r.

CZĘŚĆ III : Budowa Izby Regionalnej w Rutkach Nowych – 15.09.2014r.

CZĘŚĆ IV : Poprawa stanu technicznego boiska w Kolnicy - 30.06.2014r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oświadczenie - wg zał nr A.2 do SIWZ

2) posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia .

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oświadczenie - wg zał nr A.2 do SIWZ

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oświadczenie - wg zał nr A.2 do SIWZ

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp. Nazwa Waga
1 cena 100%

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 01.08.2013 do godz. 10 : 00 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Augustów

Wojska Polskiego 51

16-300 Augustów

Pokój nr 8

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 01.08.2013 , o godz. 10 : 15 :w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Augustów

Wojska Polskiego 51

16-300 Augustów

Sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

-

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

-

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

-

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 279764-2013 Data zamieszczenia: 2013-07-17.

________________________________________

Wójt Gminy Augustów - Zbigniew Buksiński

  

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

Metryka strony

Udostępniający: Ireneusz Kukliński

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2013-07-17

Data modyfikacji: 2013-07-17

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2013-07-17