Zapytanie ofertowe - Redukcja zużycia energii elektrycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Augustów

Zaproszenie do składania ofert

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie rozpoznania rynku na: Wykonanie zadania pn. „Redukcja zużycia energii elektrycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Augustów”.

  1.  Opis przedmiotu zamówienia: Wymagania szczegółowe dotyczące zakresu robót zostały opisane w Programie funkcjonalno – użytkowym będącym załącznikiem do niniejszego zaproszenia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
    1. dokumentacji technicznej „Redukcja zużycia energii elektrycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Augustów”  w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU),  z uzyskaniem wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii/pozwoleń/uzgodnień we własnym zakresie i na własny koszt w tym uzyskania opinii PPOŻ. Dokumentacja techniczna musi zostać wykonana na aktualnej kopii mapy zasadniczej.
    2. Dostawa i montażu instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym:

Lp.

Nazwa punktu poboru energii elektrycznej

nr dz

Miejscowość

Typ Obiektu

Numer PPE

Numer licznika

Moc umowna

zużycie energii MWh

Min. Moc instalacji fotowoltaicznej kWp

1

Urząd Gminy Augustów

1970/12

Augustów

Bud. Użyteczności publicznej

PL_ZEBB_2001032144_02

12338217

30,0

37,23

29,00

 

  1. Termin realizacji zamówienia:
    60 dni od daty podpisania umowy


  2. Okres gwarancji i termin płatności
    1. Okres gwarancji – minimum 84 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego
    2. Termin Płatności – minimum 30 dni od terminu prawidłowo wystawionej i złożonej w siedzibie Zamawiającego faktury.

  1. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
    Cena ofert – waga 100% 

  1. Sposób przygotowania oferty:
    Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej (e-mail): gmina-augustow@home.pl do dnia 23.04.2024r. do godz. 14.00 opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn:  Redukcja zużycia energii elektrycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Augustów” 

  1. Termin otwarcia ofert: 23.04.2024r., godz. 14.10


  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ireneusz Kukliński 


  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

  

Wójt Gminy Augustów

  Zbigniew Buksiński

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Augustów

Wytwarzający/odpowiadający: UG Augustów

Data wytworzenia: 2024-04-15

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data modyfikacji: 2024-04-15

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2024-04-15