Zapytanie ofertowe - Redukcja zużycia energii elektrycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Augustów
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie rozpoznania rynku na: Wykonanie zadania pn. „Redukcja zużycia energii elektrycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Augustów”.
- Opis przedmiotu zamówienia: Wymagania szczegółowe dotyczące zakresu robót zostały opisane w Programie funkcjonalno – użytkowym będącym załącznikiem do niniejszego zaproszenia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- dokumentacji technicznej „Redukcja zużycia energii elektrycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Augustów” w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), z uzyskaniem wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii/pozwoleń/uzgodnień we własnym zakresie i na własny koszt w tym uzyskania opinii PPOŻ. Dokumentacja techniczna musi zostać wykonana na aktualnej kopii mapy zasadniczej.
- Dostawa i montażu instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym:
Lp. |
Nazwa punktu poboru energii elektrycznej |
nr dz |
Miejscowość |
Typ Obiektu |
Numer PPE |
Numer licznika |
Moc umowna |
zużycie energii MWh |
Min. Moc instalacji fotowoltaicznej kWp |
1 |
Urząd Gminy Augustów |
1970/12 |
Augustów |
Bud. Użyteczności publicznej |
PL_ZEBB_2001032144_02 |
12338217 |
30,0 |
37,23 |
29,00 |
- Termin realizacji zamówienia:
60 dni od daty podpisania umowy - Okres gwarancji i termin płatności
- Okres gwarancji – minimum 84 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego
- Termin Płatności – minimum 30 dni od terminu prawidłowo wystawionej i złożonej w siedzibie Zamawiającego faktury.
- Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
Cena ofert – waga 100%
- Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej (e-mail): gmina-augustow@home.pl do dnia 23.04.2024r. do godz. 14.00 opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn: „Redukcja zużycia energii elektrycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Augustów”
- Termin otwarcia ofert: 23.04.2024r., godz. 14.10
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ireneusz Kukliński
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
Wójt Gminy Augustów
Zbigniew Buksiński
Metryka strony