20080717_SK

 

Augustów : Dostawa wraz z transportem do remizy OSP w Topiłówce, lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego do 3,5 t. na bazie furgonu z napędem 4 x 2
 
Numer ogłoszenia162296 : 2008;
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
 
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
 
 
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Augustów, ul. W. Polskiego 51, 16 – 300 Augustów, woj. Podlaskie, tel. 087 6433056, fax. 087 6432903
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-augustow.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO : Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II. 1) OPIS
II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z transportem do remizy OSP w Topiłówce, lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego do 3,5 t. na bazie furgonu z napędem 4x2.
II. 1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem do remizy OSP w Topiłówce, lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego do 3,5 t. na bazie furgonu z napędem 4x2, fabrycznie nowego 2008rok. Wymagania ogólne i techniczne określa załącznik nr 2 do siwz.
II. 1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :34.14.42.10-3
II. 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie
II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
 
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA : data zakończenia :30 wrzesień 2008
 
SEKCJA III : INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
 
III. 2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) złożą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków, zgodnie z art. 25, 26 ust. 1, art. 44 ustawy PZP.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego żąda od wykonawców na podstawie art. 25, art.26 ust. 1, art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (z późn. zm. ) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605) następujących dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podległa wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty :

     1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

     2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, iż zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób / osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy;

     3) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

     4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

     5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

     6) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1oraz z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – z wykorzystaniem wzoru załącznik 4. 2.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedze oraz doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

     1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw podobnych samochodów pożarniczych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów, z których wynika, że dostawy te zostały wykonane należycie; Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

          1) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości;

          2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

          3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 PZP, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty wymaganie w przypadku składania oferty wspólnej

          1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.

          2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, iż zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób – osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.

          3) oferta winna zawierać w/w dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem ( za zgodność z oryginałem).

 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  1. Cena – 90%
  2. Gwarancja – 10%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.gmina-augustow.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem Urząd Gminy Augustów, ul. W. Polskiego 51 16-300 Augustów, pokój nr 12, lub pobrać ze strony internetowej jw.
 
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert :07.08.08, godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Augustów, ul. W. Polskiego 51 16-300 Augustów, sekretariat.
 
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 

 

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

Metryka strony

Udostępniający: Stanisław Kondracki, tel. +48 87 643 30 56, wew. 37

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2008-07-17

Data modyfikacji: 2008-07-22

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2008-07-17