20080717_SK
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego żąda od wykonawców na podstawie art. 25, art.26 ust. 1, art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (z późn. zm. ) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605) następujących dokumentów:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podległa wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty :
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, iż zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób / osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy;
3) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1oraz z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – z wykorzystaniem wzoru załącznik 4. 2.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedze oraz doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw podobnych samochodów pożarniczych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów, z których wynika, że dostawy te zostały wykonane należycie; Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 PZP, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty wymaganie w przypadku składania oferty wspólnej
1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, iż zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób – osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.
3) oferta winna zawierać w/w dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem ( za zgodność z oryginałem).
- Cena – 90%
- Gwarancja – 10%
Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl
Metryka strony