Nr 188z 06.01.2006
Zarządzenie Nr 188/06
Wójta Gminy Augustów
z dnia 6 stycznia 2006 r.
w sprawie zniszczenia dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniach 9 i 23 października 2005 roku.
Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 6 października 2000 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej / Dz. U. z 2000 r. Nr 83, poz. 944,; z 2005 r. Nr 181, poz. 1508/ zarządza się, co następuje:
§ 1. Zniszczyć dokumenty z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniach 9 i 23 października 2005 r. przekazane do Urzędu Gminy Augustów przez Obwodowe Komisje Wyborcze.
§ 2. Zniszczenie dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 powołanego na wstępie Rozporządzenia polegać będzie na ich spaleniu, po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego w Suwałkach, natomiast dokumenty, o których mowa w § 3 ust. 2 tegoż Rozporządzenia stanowiące zasób archiwalny należy niezwłocznie przekazać do Delegatury Wojewódzkiej Krajowego Biura Wyborczego w Suwałkach.
§ 3. 1) Do przygotowania dokumentów do ich zniszczenia powołuje się komisję w następującym składzie:
1. Elżbieta Pszczoła - Sekretarz Gminy - Przewodnicząca Komisji
2. Wojciech Truszkowski - referent UG - członek Komisji
Janina Wronko - inspektor UG - członek Komisji
2) Komisja zakończy swoją pracę do 31 stycznia 2005 r.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.
Wójt Gminy Augustów
mgr inż. Zbigniew Buksiński
Metryka strony