Nr 187 z 06.01.2006

Zarządzenie nr 187/06

Wójta Gminy Augustów

z dnia 6 stycznia 2006 r.

         w sprawie zniszczenia dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych  na dzień 25 września  2005 r. 

 

Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 28 sierpnia  2001 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu rzeczypospolietj Polskiej / Dz. U. z 2001 r. Nr 90, poz. 1005; z 2005 r. Nr 181, poz. 1509/ zarządza się, co następuje:

§ 1. Zniszczyć dokumenty z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu  Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 25 września 2005 r. przekazane do Urzędu Gminy Augustów przez Obwodowe Komisje Wyborcze.

§ 2. Zniszczenie dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 powołanego na wstępie Rozporządzenia polegać będzie na ich spaleniu, po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego w Suwałkach, natomiast dokumenty, o których mowa w § 3 ust. 2 tegoż Rozporządzenia stanowiące zasób archiwalny należy niezwłocznie przekazać do Delegatury Wojewódzkiej Krajowego Biura Wyborczego w Suwałkach.

§ 3. 1) Do przygotowania dokumentów do ich zniszczenia powołuje się komisję w następującym składzie:

1.        Elżbieta Pszczoła   Sekretarz Gminy  -   Przewodnicząca Komisji

2.        Wojciech Truszkowski  – referent UG  -   członek Komisji

3.        Janina  Wronko     – inspektor UG        -    członek Komisji

2)      Komisja zakończy swoją pracę do 31 stycznia 2005 r.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.

 

Wójt Gminy Augustów

 

mgr inż. Zbigniew Buksiński

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Augustów

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Dębowska

Wprowadzający: Halina Dębowska

Data wprowadzenia: 2006-01-10

Data modyfikacji: 2006-01-10

Opublikował: Halina Dębowska

Data publikacji: 2006-01-10