Nr 187 z 06.01.2006
Zarządzenie nr 187/06
Wójta Gminy Augustów
z dnia 6 stycznia 2006 r.
w sprawie zniszczenia dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 25 września 2005 r.
Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 28 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu rzeczypospolietj Polskiej / Dz. U. z 2001 r. Nr 90, poz. 1005; z 2005 r. Nr 181, poz. 1509/ zarządza się, co następuje:
§ 1. Zniszczyć dokumenty z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 25 września 2005 r. przekazane do Urzędu Gminy Augustów przez Obwodowe Komisje Wyborcze.
§ 2. Zniszczenie dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 powołanego na wstępie Rozporządzenia polegać będzie na ich spaleniu, po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego w Suwałkach, natomiast dokumenty, o których mowa w § 3 ust. 2 tegoż Rozporządzenia stanowiące zasób archiwalny należy niezwłocznie przekazać do Delegatury Wojewódzkiej Krajowego Biura Wyborczego w Suwałkach.
§ 3. 1) Do przygotowania dokumentów do ich zniszczenia powołuje się komisję w następującym składzie:
1. Elżbieta Pszczoła – Sekretarz Gminy - Przewodnicząca Komisji
2. Wojciech Truszkowski – referent UG - członek Komisji
3. Janina Wronko – inspektor UG - członek Komisji
2) Komisja zakończy swoją pracę do 31 stycznia 2005 r.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.
Wójt Gminy Augustów
mgr inż. Zbigniew Buksiński
Metryka strony