Uchwała Rady Gminy nr XXVIII/240/06 z dnia 28 czerwca 2006

UCHWAŁA Nr XXVIII/240/06

RADY GMINY AUGUSTÓW

z dnia 28 czerwca 2006r.

w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy

Augustów za I półrocze roku budżetowego oraz informacji o przebiegu wykonania planu

finansowego samorządowych jednostek kultury.

Na podstawie art. 198 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420) uchwala się, co następuje:

§ 1. Informację o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze roku budżetowego Wójt Gminy przedkłada Radzie Gminy Augustów w terminie do 31 sierpnia każdego roku.

§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze powinna zawierać poniższe dane:

       1) wykonanie planu dochodów i wydatków budżetowych w szczególności nie mniejszych niż w uchwale budżetowej,

       2) wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy,

       3) wykonanie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,

       4) wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły warunki dochodów własnych, oraz zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi sfinansowanymi,

       5) zestawienie zadań majątkowych wraz z informacją o stopniu ich realizacji,

       6) kwoty udzielonych ulg podatkowych

§ 3. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury powinna przesdtawiać poniższe dane:

       1) wykonanie planu przychodów i wydatków jednostki w szczególności nie mniejszej niż w planie finansowym,

       2) informacje o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady Gminy

mgr Krzysztof Kamiński

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Augustów

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2006-08-03

Data modyfikacji: 2006-08-03

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2006-08-03