Uchwała Rady Gminy nr XXVIII/240/06 z dnia 28 czerwca 2006
UCHWAŁA Nr XXVIII/240/06
RADY GMINY AUGUSTÓW
z dnia 28 czerwca 2006r.
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy
Augustów za I półrocze roku budżetowego oraz informacji o przebiegu wykonania planu
finansowego samorządowych jednostek kultury.
Na podstawie art. 198 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420) uchwala się, co następuje:
§ 1. Informację o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze roku budżetowego Wójt Gminy przedkłada Radzie Gminy Augustów w terminie do 31 sierpnia każdego roku.
§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze powinna zawierać poniższe dane:
1) wykonanie planu dochodów i wydatków budżetowych w szczególności nie mniejszych niż w uchwale budżetowej,
2) wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy,
3) wykonanie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
4) wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły warunki dochodów własnych, oraz zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi sfinansowanymi,
5) zestawienie zadań majątkowych wraz z informacją o stopniu ich realizacji,
6) kwoty udzielonych ulg podatkowych
§ 3. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury powinna przesdtawiać poniższe dane:
1) wykonanie planu przychodów i wydatków jednostki w szczególności nie mniejszej niż w planie finansowym,
2) informacje o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy
mgr Krzysztof Kamiński
Metryka strony