55-2015

ZARZĄDZENIE  Nr OR.0050.55.2015
WÓJTA GMINY AUGUSTÓW
z dnia 30 czerwca 2015 roku
w sprawie zmiany  budżetu gminy na rok 2015
 
    Na podstawie  art. 257 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 ze zm.)  § 11 pkt 3  uchwały nr VII/45/2015 Rady Gminy Augustów z dnia  29 czerwca 2015 roku  w sprawie zmiany budżetu gminy Augustów na rok 2015  zarządzam, co następuje: 
 
§1.Dokonać zmian  budżetu gminy na 2015  rok w zakresie dotacji przekazywanych  z budżetu państwa:
  1. Zwiększyć planowane dochody o 11.445,70zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.
  2. Zmniejszyć planowane dochody o 1.532,00zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.
  3. Zwiększyć planowane wydatki o  11.445,70zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.
  4. Zmniejszyć planowane wydatki o  1.532,00zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.
 
§2.Dokonać przeniesienia wydatków między rozdziałami i paragrafami na kwotę 77.312,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.
 
§3.Objaśnienia dokonanych zmian zawiera załącznik nr 3.
 
§ 4.  Budżet po dokonanych zmianach wynosi:
 1) plan dochodów ogółem  21.243.354,80zł, z tego:
- dochody majątkowe -  1.623.906,00zł,
- dochody bieżące  -    19.619.448,80zł, w tym:
a) dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce odrębnymi ustawami 2.523.255,80zł;
            b) dochody związane z realizacją zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień                
między jednostkami samorządu terytorialnego 247.280,00 zł,
            c) dochody związane z realizacją zadań realizowanych w drodze  porozumień  między                      
            organami administracji rządowej a jednostkami samorządu terytorialnego – 21.600,00zł
2) plan wydatków ogółem 21.117.331,80zł, z tego:
- wydatki majątkowe – 3.148.047,00 zł,
- wydatki bieżące  -    17.969.284,80zł,
a) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce odrębnymi ustawami 2.523.255,80zł;
            b) wydatki związane z realizacją zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień               
             między jednostkami samorządu terytorialnego 197.349,00 zł,
             c) wydatki związane z realizacją zadań realizowanych w drodze  porozumień  między                      
            organami administracji rządowej a jednostkami samorządu terytorialnego – 29.520,00zł
 
 § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
Wójt Gminy
 
Zbigniew Buksiński

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Zalewska

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2015-07-02

Data modyfikacji: 2015-07-02

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2015-07-02