20141106-ARP

Augustów, 2014-11-06

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OSW.271.1.2014. Nazwa zadania: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Augustów.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm) Urząd Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gmina Augustów
Adres zamawiającego ul. Wojska Polskiego 51
Kod Miejscowość 16-300 Augustów
Telefon: 87 6433056
Faks: 87 6432903
adres strony internetowej http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl
adres poczty elektronicznej gmina-augustow@home.pl
Godziny urzędowania: 7.00-15.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Pokój nr 11 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  zamieszkałych na terenie Gminy Augustów w okresie od 01-01-2015 r. do 31-12-2017 r.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

90500000-2     Usługi związane z odpadami

90511000-2     Usługi wywozu odpadów

90512000-9     Usługi transportu odpadów

90513100-7    Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

do 2017-12-31
 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości  jest obowiązany do posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9c ust 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.)

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

 Wymagane jest wykazanie przez wnioskodawcę co najmniej 3 usług odbioru i transportu 600 Mg odpadów komunalnych rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności odpowiednio średnio miesięczny odbiór i transport odpadów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -dysponowanie co najmniej:

- dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,

- dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów,

- jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.           

2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000 PLN, słownie: piętnaście tysięcy złotych.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100


 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2014-11-19 do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Augustów

ul. Wojska Polskiego 51

Kod 16-300 Augustów

Pokój nr 8

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-11-19, o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Augustów

ul. Wojska Polskiego 51

Kod 16-300 Augustów

Sala konferencyjna

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie dotyczy

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie dotyczy

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 368088-2014. Data zamieszczenia: 2014-11-06

 

 

Zbigniew Buksiński

Wójt Gminy Augustów

 

 

Pytania i wyjaśnienia:

1.Zapytanie nr 1 z dnia 17 listopada 2014 roku.

2.Dodano brakujący załącznik nr A9 do SIWZ.

Metryka strony

Udostępniający: Anna Raczyńska-Pycz

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2014-11-06

Data modyfikacji: 2014-11-17

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2014-11-06