XXII-183-2013

UCHWAŁA NR XXII/183/2013

Rady Gminy Augustów

z dnia 19 listopada 2013 r.

w sprawie przekazania do prowadzenia zadania publicznego Miastu Augustów dotyczącego objęcia mieszkańców Gminy Augustów z zaburzeniami psychicznymi opieką i usługami świadczonymi przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Augustowie.

Na podstawie art. 10, art. 18 ust. 2 pkt 12, w związku z art.74 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r. Nr 594, poz.645), art.18 ust.1 pkt 5 ustawy o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 182, z 2012 r. poz. 1544 i 1548, z 2013 r. poz. 509.) oraz § 7 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie Środowiskowych Domów Samopomocy (Dz.U. Nr 238 poz. 1586) Rada Gminy Augustów uchwala, co następuje:

§ 1. Przekazuje się do prowadzenia Miastu Augustów zadanie publiczne polegające na objęciu mieszkańców Gminy Augustów z zaburzeniami psychicznymi opieką i usługami świadczonymi przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Augustowie.

§ 2. Szczegóły dotyczące przekazania i sposób realizacji prowadzenia zadania publicznego regulowane będą w drodze porozumienia zawartego pomiędzy Gminą Augustów a Miastem Augustów.

§ 3. Wykonywanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Augustów.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący Rady Gminy

Zdzisław Chmielewski

Metryka strony

Udostępniający: Elżbieta Marcińczyk

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2013-12-06

Data modyfikacji: 2013-12-06

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2013-12-06