20130620-20130724

INFORMACJA O MIĘDZYSESYJNEJ DZIAŁALNOŚCI WÓJTA GMINY

w okresie od dnia 20 czerwca 2013 r. do dnia 24 lipca 2013 r. oraz z realizacji uchwał z XIX sesji Rady Gminy Augustów z dn. 20 czerwca 2013 r.

W minionym okresie wydano ogółem 9 Zarządzeń Wójta Gminy z tego 6 Zarządzeń Wójta jako organu i 3 Zarządzenia Wójta jako kierownika jednostki.

Zarządzenia Wójta jako organu dotyczyły następujących spraw:

1. Zarządzeniem z dnia 24 czerwca 2013 r. dokonano zmian w budżecie gminy na rok 2013.Rezerwę budżetową ogólną w kwocie 7.200 zł przeznaczono na wydatki w dziale – oświata i wychowanie z przeznaczeniem na stypendia dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Dokonano przeniesienia wydatków bieżących między paragrafami na kwotę 1.220 zł, z czego 1.000 zł na montaż urządzeń SP Jabłońskie i 220 zł na wynagrodzenie eksperta biorącego udział w komisji egzaminacyjnej ds. awansu nauczycieli.

2. Zarządzeniem z dnia 24 czerwca 2013 r. określono sposób wykonania uchwał Rady Gminy Augustów podjętych na XIX sesji w dniu 20 czerwca 2013 roku.

3. Zarządzeniem z dnia 24 czerwca 2013 r. opracowano gminny plan obrony cywilnej na okres zewnętrznego zagrożenia państwa i wojny.

4. Zarządzeniem z dnia 28 czerwca 2013 r. dokonano zmian w budżecie gminy na rok 2013. Dokonano przeniesienia wydatków bieżących między paragrafami na kwo7.646 zł, z czego 2.000 zł przeznaczono na materiały i remont sali w SP Rutki oraz kwotę 5.646 zł na wynagrodzenie bezosobowe oraz na zakup materiałów w ramach projektu „Spełniamy marzenia”.

5. Zarządzeniem z dnia 16 lipca 2013 r. przygotowano projekty uchwał na obrady dzisiejszej sesji.

6. Zarządzenie z dnia 22 lipca 2013 r. dotyczyło informacji o wykonaniu budżetu Gminy Augustów za II kwartał 2013 r.

 

Zarządzenia Wójta jako kierownika dotyczyły następujących spraw:

1. Zarządzenie z dnia 25 czerwca 2013 roku dotyczyło wprowadzenia zasad polityki rachunkowości w operacji „Podniesienie atrakcyjności Gminy Augustów poprzez inwestycje w dziedzictwo kulturowe”.

2. Zarządzeniem z dnia 1 lipca 2013 roku powołano Komisję do przeprowadzenia odbioru robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Augustów” polegających na budowie 360 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków.

3. Zarządzeniem z dnia 1 lipca 2013 roku powołano Komisję do przeprowadzenia odbioru robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Augustów” polegających na budowie 40 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków.

 

Informacja z realizacji uchwał Rady Gminy podjętych na sesji w dniu 20 czerwca 2013 roku.

1. Uchwałę Nr XIX/171/2013 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2012 rok oraz Uchwałę Nr XIX/172/2013 w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Augustów z tytułu wykonania budżetu za 2012 rok przekazano do Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz Wojewodzie Podlaskiemu.

2. Uchwała Nr XIX/173/2013 w sprawie przyjęcia stanowiska Rady Gminy Augustów dotyczącego odszkodowań za wywłaszczone grunty pod budowę obwodnicy Augustowa na terenie Gminy Augustów, została przesłana Ministrowi Infrastruktury w Warszawie, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Białymstoku, Wojewodzie Podlaskiemu, Marszałkowi Województwa Podlaskiego, Radzie Powiatu Augustowskiego, Staroście Powiatu Augustowskiego.

Wójt Gminy Augustów

Zbigniew Buksiński

dn. 24 lipca 2013 r.

Metryka strony

Udostępniający: Katarzyna Szczęsna

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2013-08-02

Data modyfikacji: 2013-08-02

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2013-08-02