20121004-WT

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AK.271.3.2012. Nazwa zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Topiłówka, Jabłońskie.

 

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm) Urząd Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Gmina Augustów

Adres zamawiającego Wojska Polskiego 51

Kod Miejscowość 16-300 Augustów

Telefon: 87 643 30 56

Faks: 87 643 29 03

adres strony internetowej http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

adres poczty elektronicznej gmina-augustow@home.pl

Godziny urzędowania: 07:00 - 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51, 16-300 Augustów pok. nr 11 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 SIWZ) oraz przedmiary robót. Roboty nieujęte w przedmiarze robót, a występujące w dokumentacji technicznej nie są robotami dodatkowymi. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego, wszelkie zauważone błędy, pomyłki, rozbieżności pomiędzy przedmiarem, a dokumentacją projektową i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygnięcie.

Zakres planowanej inwestycji nie obejmuje budowy przyłączy kanalizacyjnych które są zawarte w dokumentacji projektowej Kod CPV:

45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę

45231300-9 – roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne

45232423-3 – roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45315300-1 – instalacje zasilania elektrycznego

45232440-8 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

Całkowite zestawienie podstawowych elementów inwestycji:

1. Długość kanalizacji grawitacyjnej – 11452 m w tym:

rura PCW Dz 160 mm – 259 m

rura  PCW Dz 200mm – 11193 m

2. Długość kanalizacji ciśnieniowej 13104  m w tym:

rura PE Dz 40 mm – 1604 m

rura PE Dz 90 mm -  2310 m

rura PE Dz 110mm – 9190 m

3 Studni kanalizacyjne 

rewizyjne 1200 mm betonowe – 38 szt.

rewizyjne 1000 mm                   - 274 szt.

rozprężne 1000mm z tworzyw sztucznych – 9 szt.

4. Ilość przepompowni sieciowych- 9 szt. 

5. Ilość przepompowni indywidualnych - 12 szt.

6. Wymiana pomp  z orurowaniem i instalacją elektryczną zalicznikową w istniejących 

     przepompowniach  – 3 szt.

7. Przewierty lub przeciski na sieci rurami stalowymi zgodnie z dokumentacją

8. Przewierty sterowane pod rzeką i nasypem PE-HD wzmocnionymi  zgodnie z dokumentacją

 

Część prac została zrealizowana. Rurociągi ułożone w ziemi zostały oznaczone na załączonych mapach oraz zainwentaryzowane powykonawczo przez geodetę.

 

Opis prac częściowo wykonanych:

- ułożenie rurociągów kanalizacji grawitacyjnej,

- ułożenie rurociągów kanalizacji tłoczonej,

- montaż studni kanalizacyjnych,

- przeciski,

- przewierty,

Zestawienie podstawowych elementów inwestycji pozostałych do wykonania:

1. Długość kanalizacji grawitacyjnej – 8152 m w tym:

rura PCW Dz 160 mm – 147 m

rura  PCW Dz 200mm – 8005 m

2. Długość kanalizacji ciśnieniowej 5757  m w tym:

rura PE Dz 40 mm – 142 m

rura PE Dz 90 mm -  1445 m

rura PE Dz 110mm – 4170 m

3 Studni kanalizacyjne  

rewizyjne 1200 mm betonowe – 32 szt.

rewizyjne 1000 mm                   - 211 szt.

rozprężne 1000mm z tworzyw sztucznych – 7 szt.

4. Ilość przepompowni sieciowych- 9 szt.  (pompy zgodne z dokumentacją projektową - posiada Zamawiający)

5. Ilość przepompowni indywidualnych - 12 szt.

6. Przewierty lub przeciski na sieci rurami stalowymi zgodnie z dokumentacją

7. Przewierty sterowane pod rzeką i nasypem PE-HD wzmocnionymi  zgodnie z dokumentacją

 

Ponadto do obowiązków Wykonawcy na całości inwestycji należeć będzie:

- odbudowa nawierzchni,

- prace porządkowe,

- płukanie rurociągów,

- przekazanie dokumentacji powykonawczej,

- rozruch sieci,

- inspekcja TV kanałów grawitacyjnych,

- regulacja włazów kanałowych na studniach kanalizacji sanitarnej (z uwzględnieniem ewentualnej regulacji wysokościowej studni  kanalizacyjnej),

- próba szczelności zgodnie ze ST,

- przekazanie całej inwestycji do eksploatacji.

Sposób wykonania prac, specyfika użytych materiałów oraz prowadzenie robót należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, mapami oraz przedmiarem robót.

Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: dokumentacja techniczna,

specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 SIWZ) oraz przedmiary robót.

. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego, wszelkie zauważone błędy, pomyłki, rozbieżności pomiędzy przedmiarem, a dokumentacją projektową i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygnięcie.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

1. Zadanie należy wykonać w terminie do dnia 30.06.2013 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

I. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oświadczenie

2) posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł. brutto każda oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oświadczenie

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000, 00zł. . oraz przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do wykonania zadania wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

II. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

IV. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100.000,00 zł

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

a) pieniądzu;

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c) gwarancjach bankowych;

d) gwarancjach ubezpieczeniowych;

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275)

Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:

Urząd Gminy Augustów, nr konta Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Augustowie

18 2030 0045 1110 0000 0228 3840

 Kserokopię przelewu bankowego zaleca się dołączyć do oferty.

W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, stosowny dokument wadialny (oryginał) należy złożyć w:

Urząd Gminy Augustów

ul. Wojska Polskiego 51 , 16-300 Augustów

sekretariat od poniedziałku do piątku w godz.8.00 do 15.00 .

Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię tegoż dokumentu.

Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, że wniesione w takiej formie podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi zapewniać jego obowiązywanie na okres nie krótszy niż czas związania ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać numer przetargu, którego dotyczą lub jego nazwę.

Wadium musi być wniesione nie później niż do dnia 19.10.2012 r., do godz. 09.00.

Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.

Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty wadium, w wysokości oraz formie wskazanej w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2, a jego oferta odrzucona.

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1.

cena

100

 

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2012-10-19 do godz. 09 : 00 w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Augustów

Wojska Polskiego 51, 16-300 Augustów pokój nr 8

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-10-19, o godz. 09 : 15 w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Augustów

Wojska Polskiego 51

16-300 Augustów

Sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

-

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

-

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

-

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04 października 2012 roku, nr ogłoszenia 211973 – 2012.

 

Wójt Gminy Augustów

Zbigniew Buksiński

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

 

 

Pytania, wyjaśnienia i uzupełnienia:

1.Informacja o zaktualizowaniu dokumentów przetargowych.    -   Zaktualizowane dokumenty (link).

2.Pytania i wyjaśnienia z dnia 2012/10/16.

3.Przedmiar robót - instalacje elektryczne (2012/10/17)

4.Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert do 23 października 2012, godz. 10:00.

 

Metryka strony

Udostępniający: Wojciech Truszkowski.

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2012-10-04

Data modyfikacji: 2012-10-18

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2012-10-04