20120704-MZ
Augustów, 2012-07-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PF.271.01.2012. Nazwa zadania: udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Augustów – na finansowanie inwestycji realizowanych w 2012 roku.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z p. zm) Urząd Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Augustów
Urząd Gminy Augustów, ul. Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Telefon: 87 6433056
Faks: 87 6432903
adres strony internetowej http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
adres poczty elektronicznej gmina-augustow@home.pl
Godziny urzędowania: 07:00 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51 , 16-300 Augustów pok. nr 2 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest:
udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Augustów – na finansowanie inwestycji realizowanych w 2012 roku
Wysokość kredytu: 1.350.000zł
Warunki udzielenia kredytu:
1. Forma kredytu – kredyt złotówkowy.
2. Zamawiający będzie wykorzystywał kredyt w 2 transzach:
I transza 1.000.000zł - w dniu 22 października 2012 roku;
II transza 350.000zł - w dniu 20 grudnia 2012 roku.
3.Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wypłaty transz kredytu.
4. Okres kredytowania – od 22.10.2012r do 31.12.2022r.
5. Termin spłaty kredytu do 31 grudnia 2022 r.
6. Okres karencji w spłacie kapitału do 31 stycznia 2013r.
7.Spłaty rat kapitałowych następować będą w okresach miesięcznych , tj. do ostatniego dnia miesiąca za dany okres w równych ratach. Wysokość raty: 11.250zł.
8. Wpływ środków na rachunek zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Oddział Operacyjny w Augustowie oznacza wykorzystanie kredytu.
9. Odsetki naliczane będą miesięcznie płatne do końca każdego miesiąca.
10.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne liczone jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1 M z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, powiększone o marżę bankową określoną na dzień otwarcia oferty (marża będzie stała w okresie kredytowania).
-do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M jako średnią arytmetyczną z miesiąca maja 2012r. w wysokości 4,71%.
11. Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej.
12. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat,
-w przypadku wcześniejszej spłaty kapitału odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu.
13.Kredyt może być przeznaczony na refinansowanie wydatków poniesionych w roku budżetowym.
14.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
15. Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie.
16. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz deklaracją wekslową.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
66113000-5 Usługi udzielania kredytu.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2012-12-20
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, oraz wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga |
1 | cena | 100 |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-07-30 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Pokój nr 8
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia:2012-07-30, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
-
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
-
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
-
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 233726 -2012. Data zamieszczenia 2012-07-04
Sekretarz Gminy
Elżbieta Pszczoła
Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl
Załączniki:
1.Uchwała budżetowa Rady Gminy na 2012 rok wraz z opinią RIO dotyczącą projektu budżetu na 2012 rok.
4.Opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Gminy Augustów.
Pytania, wyjaśnienia i uzupełnienia:
2.Wyjaśnienie nr 1 z dnia 13 lipca 2012 roku.
3.Wyjaśnienie nr 1 z dnia 23 lipca 2012 roku.
Metryka strony