20110718-WL
Augustów, 2011-07-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IGD.271.3.2011. Nazwa zadania: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych na odcinku drogi gminnej nr 102625B Janówka – Mikołajówek oraz miejsc postojowych w m. Janówka.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm) Urząd Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Augustów
Adres zamawiającego Wojska Polskiego 51
Kod Miejscowość 16-300 Augustów
Telefon: 87 643 30 56
Faks: 87 643 29 03
adres strony internetowej http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
adres poczty elektronicznej gmina-augustow@home.pl
Godziny urzędowania: 07:00 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego, 16-300 Augustów pok. nr 2 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
– wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych na odcinku drogi gminnej nr 102625B Janówka – Mikołajówek dł. 1600 m i szer. 3,5 m oraz poboczy żwirowych
– wykonanie miejsc postojowych w miejscowości Janówka o powierzchni 864,00 m2 .
Charakterystyka oraz zakres robót do wykonania są opisane w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45110000-1 ; 45233000-9 ; 45233200-1
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2011-09-30
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oświadczenie - wg zał nr A.2 do SIWZ
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia .
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oświadczenie - wg zał nr A.2 do SIWZ
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
cena
100
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-08-03 do godz. 10 : 00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Pokój nr 8
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-08-03, o godz. 10 : 15 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
-
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
-
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
-
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 203586 - 2011. Data zamieszczenia 2011-07-18
_______________________________________
Wójt Gminy Augustów - Zbigniew Buksiński
Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl
Pytania i wyjaśnienia.
Metryka strony