20110601_MZ

Augustów, 2011-06-01

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PF.271.01.2011. Nazwa zadania: udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Augustów – na finansowanie inwestycji realizowanych w 2011 roku.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z p. zm) Urząd Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gmina Augustów

Adres zamawiającego Urząd Gminy Augustów, ul. Wojska Polskiego 51

Kod Miejscowość 16-300 Augustów

Telefon: 87 6433056

Faks: 87 6432903

adres strony internetowej http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

adres poczty elektronicznej gmina-augustow@home.pl

Godziny urzędowania: 07:00 - 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51 , 16-300 Augustów pok. nr 2 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest:

udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Augustów – na finansowanie inwestycji realizowanych w 2011 roku

Wysokość kredytu: 2.444.000zł

Warunki udzielenia kredytu:

1. Forma kredytu – kredyt złotówkowy.

2. Zamawiający będzie wykorzystywał kredyt w 3 transzach:

I transza 1.100.000zł - w dniu 05 września 2011 roku;

II transza 800.000zł - w dniu 03 października 2011 roku;

III transza 544.000zł w dniu 07 listopada 2011 roku.

3.Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wypłaty transz kredytu.

4. Okres kredytowania – od 05.09.2011r do 31.12.2019r.

5. Termin spłaty kredytu do 31 grudnia 2019 r.

6. Okres karencji w spłacie kapitału do 31 stycznia 2012r.

7.Spłaty rat kapitałowych następować będą w okresach miesięcznych , tj. do ostatniego dnia miesiąca za dany okres w następujących ratach:

- pierwsza rata płatna do dnia 31.01.2012r w kwocie 25.490zł,

- pozostała część w równych ratach w wysokości 25.458 zł począwszy od 29 lutego 2012 r. do 31 grudnia 2019r.

8. Wpływ środków na rachunek zamawiającego w BZ WBK 1 Oddział w Augustowie oznacza wykorzystanie kredytu.

9. Odsetki naliczane będą miesięcznie płatne do końca każdego miesiąca,

10.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne liczone jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1 M z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, powiększone o marżę bankową określoną na dzień otwarcia oferty (marża będzie stała w okresie kredytowania).

-do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M jako średnią arytmetyczną z miesiąca kwietnia 2011r. w wysokości 4,06%.

11. Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej.

12. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat,

-w przypadku wcześniejszej spłaty kapitału odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu.

13.Kredyt może być przeznaczony na refinansowanie wydatków poniesionych w roku budżetowym.

14.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.

15. Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie.

16. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz deklaracją wekslową.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

66113000-5 Usługi udzielania kredytu.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

2011-11-07

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)sytuacji ekonomicznej i finansowej,gwarantującej wykonanie zamówienia, oraz wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego

– spełnia/nie spełnia.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2011-06-27 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Augustów

Wojska Polskiego 51

16-300 Augustów

Pokój nr 8

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-06-27, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Augustów

Wojska Polskiego 51

16-300 Augustów

Sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

-

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

-

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

-

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 138266-2011. Data zamieszczenia 2011-06-01

 

 

 

Wójt Gminy Augustów

Zbigniew Buksiński

 

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

 

Pytania i wyjaśnienia:

1.Wyjaśnienie nr 1 z dnia 03 czerwca 2011 roku.

2.Wyjaśnienie nr 1 z dnia 16 czerwca 2011 roku.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Zalewska

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2011-06-01

Data modyfikacji: 2011-06-17

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2011-06-01