20110422-WT

Ogłoszenie Wójta Gminy Augustów w sprawie przetargu nieograniczonego na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Augustów

Augustów, 2011-04-22

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AK.271.2.2011. Nazwa zadania: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach: Biernatki, Grabowo, Pruska Mała, Pruska Wielka

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm.) Nazwa zamawiającego Gmina Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gmina Augustów

Adres zamawiającego ul. Wojska Polskiego 51

Kod Miejscowość 16-300 Augustów

Telefon: 87 643 30 56

Faks: 87 643 29 03

adres strony internetowej www.gmina-augustow.home.pl

adres poczty elektronicznej gmina-augustow@home.pl

Godziny urzędowania: 7.00-15.00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.gmina-augustow.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51, 16-300 Augustów, pok. nr 11 ).

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.

Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane projektowane przez Wykonawcę polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu 107 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków z hybrydowym złożem biologicznym legityujących się certyfikatem na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 w miejscowościach: Biernatki, , Grabowo, Pruska Mała, Pruska Wielka . Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. Wymaga się, aby certyfikat zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawiony był przez notyfikowane w Komisji Europejskiej laboratorium.

Zakres przedmiotu zamówienia:

1. Dostawa, montaż i uruchomienie 107 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków z hybrydowym złożem biologicznym. Wszystkie roboty powinny być zgodna z obowi ązującymi pr zepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową.

2. Na ogólną liczbę 107 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków składa się:

- 89 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe do 8 mieszkańców

- 18 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe do 10 mieszkańców

3. Wszystkie przydomowe oczyszczalnie ścieków powinny opatrzone być tabliczką znamionową

4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej ,

5. Wykonanie kosztorysu powykonawczego dla każdej przydomowej oczyszczalni ścieków a następnie sporządzić zbiorcze zestawienie tych kosztorysów

5. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 107 użytkowników.

6. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi;

7. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.

8. Raport porealizacyjny w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków.

Zakres przedmiotu zamówienia:

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45000000-7 Roboty budowlane

45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

2011-10-30

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 P dotyczące:

1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

2. posiadania wiedzy i doświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie: za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto obejmującej: budowę przydomowych oczyszczalni ścieków lub robót równoważnych, które będą uznawane przez zamawiającego np.

· budowa/modernizacja oczyszczalni ścieków,

· budowa kanalizacji sanitarnej o długości minimum 5 km,

· budowa przepompowni ścieków

3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy), tzn.: za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie:

a) Kierownik budowy posiadający:

- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;

- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie lub nadzorze robót w ramach posiadanych uprawnień, w tym co najmniej jednej inwestycji o wartości brutto robót budowlanych nie mniejszej niż 300 000 PLN, w skład której wchodziła budowa sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych lub urządzeń/obiektów do oczyszczania ścieków.

4.sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna:

a)wykazanie, że Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 500000PLN;

b) posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż: 1000000 PLN;

c) posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100% wartości kontraktu w PLN.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 33 000 zł, słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.   

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100%

 

 

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2011-05-09 do godz. 10.00 pokój nr 8 (sekretariat) w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Augustów

16-300 Augustów

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-05-09 o godz. 10.15 (sala konferencyjna) w siedzibie

zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Gmina Augustów

Z siedzibą: ul. Wojska Polskiego 51, 16-300 Augustów

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona

- nie będzie prowadzona

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: nr 122339-2011. Data zamieszczenia 2011-04-22

Wójt Gminy Augustów

Zbigniew Buksiński

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

 

Pytania i wyjaśnienia:

1.Wyjaśnienie do SIWZ ws. błędu dotyczącego opisu oferty.

2.Wyjaśnienie do SIWZ z dnia 28 kwietnia 2011 roku - odpowiedzi na zapytania.

Metryka strony

Udostępniający: Wojciech Truszkowski

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2011-04-22

Data modyfikacji: 2011-04-28

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2011-04-22