20101026_WT2

Augustów, 2010-10-25
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AK-341/4/10.
 
 Nazwa zadania:
Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków z osadnikiem gnilnym i drenażem rozsączającym o wydajności do 3 m³ / dobę dla miejscowości Pruska Mała, Pruska Wielka, Biernatki, Grabowo Gmina Augustów”
         
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Urząd Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego               Urząd Gminy Augustów
Adres zamawiającego                Wojska Polskiego 51
Kod Miejscowość                       16-300 Augustów
Telefon:                                   87 6433056
Faks:                                       87 6432903
adres strony internetowej          http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
adres poczty elektronicznej        gmina-augustow@home.pl
Godziny urzędowania:               07:00 - 15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
    http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51 , 16-300 Augustów pok. nr 11 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
2. Rodzaj zamówienia publicznego: USŁUGA
Wspólny słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przydomowych oczyszczalni ścieków o wydajności do 3 m³ / dobę. Oczyszczalnie ścieków zaprojektowane będą na terenie gminy Augustów w ilości 200 sztuk dla miejscowości: Pruska Mała, Pruska Wielka, Grabowo, Biernatki.
4. Zakres opracowania dokumentacji oddzielnie dla każdej przydomowej oczyszczalni ścieków obejmuje:
a) Projekt budowlany zagospodarowania terenu - 3 egzemplarzy
b) Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze
c) Przedmiar robót i ślepy kosztorys – 2 egzemplarze
d) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egzemplarze
Dokumenty, o których mowa muszą być dostarczone również poza wersją papierową w wersji elektronicznej w formatach ogólnie dostępnych np. DOC, JPG, PDF
4.1 Szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, na których mogą być zlokalizowane przydomowe oczyszczalnie ścieków zostanie przekazany Wykonawcy z dniem podpisania umowy.
4.2 Pozyskanie map z ośrodka dokumentacji w zakresie własnym wykonawcy. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
4.3 Projektant (oferent) powinien przed złożeniem oferty zapoznać się z terenem opracowania projektu (teren wsi).
4.4 Rozwiązanie projektowe musi zawierać się w granicach działki właściciela
4.5 Projekt budowlano – wykonawczy winien zawierać rozwiązania projektowe obejmujące technologię oczyszczania oraz sposób i miejsce odprowadzania ścieków oczyszczonych, zasilanie w energię elektryczną itp.. Przyjęta technologia powinna zagwarantować wysoki stopień oczyszczania ścieków zgodny z wymogami polskich norm i przepisów Unii Europejskiej.
4.6 Wymagana odporność na obciążenia zewnętrzne osadnika min 100 kN/m²
4.7 Przyjęte rozwiązania techniczne w dokumentacji projektowej powinny wskazywać rozwiązania równoważne.
4.8 Do obowiązków wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego należy również:
a) sporządzenie kompletnych wniosków ( w tym ewentualnego raportu) o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
b) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, warunków, opinii i sprawdzeń projektu budowlanego - wykonawczego oraz zgody na realizację przedsięwzięcia (zgłoszenie robót lub pozwolenie budowlane).
5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
5.1 Zadanie należy wykonać zgodnie z SIWZ oraz z warunkami zawartymi w umowie (zał. nr A.6 do SIWZ).
5.2 Wykonawca określając cenę wykonania zadania powinien określić cenę za całość wykonania zadania oraz w rozbiciu na jedną oczyszczalnię.
5.3 W przypadku zaprojektowania mniejszej liczby oczyszczalni z przyczyn niezależnych od wykonawcy zamawiający pomniejszy kwotę wynagrodzenia proporcjonalnie do niezaprojektowanych oczyszczalni.
5.4 Sposób wyliczenia wynagrodzenia:
- liczba zaprojektowanych oczyszczalni pomnożona przez kwotę ryczałtową wykonania projektu jednej sztuki oczyszczalni.
Kwota wynagrodzenia zostanie określona na podstawie ilości faktycznie zaprojektowanych oczyszczalni.
 
6.Projekt budowlany winien być opracowany zgodnie z:
1) Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118z późn. zm.);
2) Ustawa z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r.Nr 25, poz.150 z późn. zm.);
3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego   zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133);
4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod
i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389);
5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2005 r. Nr 75, poz. 664)
 
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
 
8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
 
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
 
10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
 
11. Wymagania stawiane Wykonawcy:
 
11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Wymagania organizacyjne
Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
 
Wspólny słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
     2011-01-30
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Sposób spełnienia:
       a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a 
          jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 
          zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot 
          zamówienia.  
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy);
 
 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
Nie wykazanie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy.
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
 
 
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
cena
100
#82
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2010-11-04 do godz. 9:00 pok. nr 8 :
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Pokój nr 8
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-11-04, o godz. 9:15 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Sala konferencyjna
 
                       
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
            -
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
            -
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
            -
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 302033-2010. Data zamieszczenia 2010-10-26.
 
________________________________________

Wójt Gminy Augustów - Zbigniew Buksiński

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

 

Pytania i wyjaśnienia:

1.Odpowiedź na zapytanie z dnia 26 października 2010 roku.

2.Odpowiedź na zapytanie z dnia 29 października 2010 roku.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Wojciech Truszkowski, tel.+48 87 643 30 56 w.34

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2010-10-26

Data modyfikacji: 2010-10-29

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2010-10-26