20101026_WT

Augustów, 2010-10-25
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AK-341/3/10.
 
Nazwa zadania:
Projekt budowy sieci kanalizacyjnej ciśnieniowo – grawitacyjnej dla miejscowości Topiłówka, Jabłońskie, Mazurki gmina Augustów
 
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Urząd Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego                 Urząd Gminy Augustów
Adres zamawiającego                  Wojska Polskiego 51
Kod Miejscowość                         16-300 Augustów
Telefon:                                     87 6433056
Faks:                                         87 6432903
adres strony internetowej            http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
adres poczty elektronicznej         gmina-augustow@home.pl
Godziny urzędowania:                 07:00 - 15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
    http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51 , 16-300 Augustów pok. nr 11 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacyjnej grawitacyjno - ciśnieniowej o długości łącznej ok. 15 km, ok. 11 przepompowni ścieków i ok. 100 szt. przyłączy kanalizacyjnych .W projekcie należy wyróżnić kolorystycznie sieć główną i przyłącza.
Sieć będąca przedmiotem niniejszego zamówienia zostanie przyłączona do projektowanej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Janówka. W projekcie należy wyróżnić kolorystycznie sieć główną.
Projekt (projekty) przepompowni muszą zawierać projekty dotyczące zasilania elektrycznego (po uzyskaniu warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej), oświetlenia, ogrodzenia,  i włączenia do systemu monitoringu GSM. Jeżeli wystąpi taka potrzeba, to należy opracować operat wodno-prawny celem uzyskania decyzji pozwolenia wodno-prawnego.
Opracowanie musi uwzględniać zapisy zamieszczone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. nr 202 z dnia 16.09.2004r. , poz. 2072) oraz zawierać :
a) Projekt budowlany i wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę , opracowany zgodnie z przepisami prawa budowlanego i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133) - w liczbie 5 egzemplarzy
b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót , w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 ww. rozporządzenia - w ilości 3 egzemplarzy
c) Przedmiary robót - przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania , wraz z ich szczegółowym opisem , miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek i miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 ww. rozporządzenia - w liczbie 3 egzemplarzy.
d) Kosztorys inwestorski - opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -użytkowym ( Dz. U. z 2004r. nr 130, poz.1389) - w 2 egzemplarzach
e) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), która będzie podstawą do opracowania projektu BIOZ - w liczbie 5 egzemplarzy
f) Kartę informacyjną przedsięwzięcia o której mowa w art. 3.1. pkt. 5 ustawy z dnia 3
października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz. U. Nr 199, poz. 1227)
Uwaga :
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania kompletnej dokumentacji również w wersji elektronicznej ( płyta CD) formacie Pdf i/lub WORD, kosztorys inwestorski i przedmiary w formacie PDF i ath. w 1 egzemplarzu.
Do obowiązków wykonawcy należy również:
a) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, dla terenów objętych opracowaniem dokumentacji Gmina Augustów nie posiada planów zagospodarowania przestrzennego.
b) uzyskanie zgody właścicieli gruntów na których mają zostać zaprojektowane sieci. W przypadkach zaistnienia sporów Wykonawca niezwłocznie zawiadomi o tym Zamawiającego, który podejmie się mediacji z właścicielem gruntu.
c) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych i innych map niezbędnych do opracowania dokumentacji
d) przygotowanie dokumentów, w szczególności terenowo-prawnych , niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o której mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz.717), 
e) przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia oraz raportów o wpływie inwestycji na stan środowiska naturalnego w tym dotyczących obszarów Natura 2000 o ile będą wymagane.
f) uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę
g) Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń.
h) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszelkich dokumentów niezbędnych do wystąpienia o warunki na włączenie projektowanych sieci do sieci istniejącej oraz do uzgadniania przyjętych w projekcie materiałów, wybranej technologii, oraz uzgodnienia branżowego opracowanego projektu przez administratora istniejących sieci
i) Wykonawca przygotuje i uzgodni w Starostwie Powiatowym w Augustowie dokumentację niezbędną do uzyskania pozwolenia na budowę i przedłoży Zamawiającemu wypełniony wniosek o wydanie pozwolenia wraz z niezbędną dokumentacją.
j) Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego usunięcia wszelkich istotnych błędów w dokumentacji projektowej w okresie prawnej ważności pozwolenia na budowę niniejszego zadania. Wykonawca nie odpowiada za błędy, które są wynikiem zmian w aktualnych przepisach.
 
Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 Usługi w zakresie projektowania rurociągów
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
     2011-11-30
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
 
1.1 posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej 1 usługę wykonania dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 5 km i o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto;
 
1.2 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe o specjalności sieci sanitarne i co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe o specjalności instalacje elektryczne zamawiający dopuszcza spełnianie warunku przez 1 osobę legitymującą się uprawnieniami w obu dziedzinach.
 
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
Nie wykazanie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy.
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
cena
100
 
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2010-11-03 do godz. 10:00 pok. nr 8 :
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Pokój nr 8
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-11-03, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Sala konferencyjna
 
                       
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
            -
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
            -
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
            -
 
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 343798-2010. Data zamieszczenia 2010-10-25.
 
________________________________________

Wójt Gminy Augustów - Zbigniew Buksiński

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

 

Pytania i wyjaśnienia:

1.Odpowiedź na zapytanie z dnia 26 października 2010 roku.

2.Odpowiedź na zapytanie z dnia 28 października 2010 roku.

 

Metryka strony

Udostępniający: Wojciech Truszkowski, tel. +48 87 643 30 56 w.34

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2010-10-25

Data modyfikacji: 2010-10-28

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2010-10-25