20100906_WT

Augustów, 2010-09-06
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AK-341/2/10. Nazwa zadania:  „Podniesienie wydajności urządzeń uzdatniających wodę na ujęciu Janówka i Grabowo” etap II ujęcie wody w miejscowości Grabowo Gmina Augustów.    realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013  działanie   „PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ” OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Urząd Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego               Gmina Augustów
Adres zamawiającego                Wojska Polskiego 51
Kod Miejscowość                       16-300 Augustów
Telefon:                                   87 6433056
Faks:                                       87 6432903
adres strony internetowej          http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
adres poczty elektronicznej        gmina-augustow@home.pl
Godziny urzędowania:               07:00 - 15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
    http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51 , 16-300 Augustów pok. nr 11 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabowo gmina Augustów na działce nr 262/2.
Modernizacja stacji uzdatniania wody polegająca na:
-        wymianie instalacji technologicznej SUW o wydajności średniej urządzeń uzdatniających 10 m3 / h . Maksymalna godzinowa wydajność pompowni sieciowej (II stopień) do 36 m3/h.
-        wymianie zewnętrznych rurociągów wody surowej i popłuczyn
-        ogólnym remoncie budynku stacji uzdatniania z wymianą pokrycia dachowego, dociepleniem i wykonaniem nowej elewacji, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie posadzek, malowaniu ścian wewnętrznych
-        Wspólny Słownik Zamówień CPV 45 00 00 00 – 7 – Roboty budowlane
-        45 21 00 00 – 2 – Roboty budowlane w zakresie budynków
-        45 40 00 00 – 1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
-        45 23 24 30 – 5 – Roboty w zakresie uzdatniania wody
-        45 23 13 00 – 8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
-        45 33 20 00 – 3 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
-        45 31 00 00 - 3 – Roboty instalacyjne elektryczne
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
2011-06-30
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
oświadczenie - wg zał nr A.3 do SIWZ
2)        posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot
3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - że osoby które będą realizować zamówienie posiadają doświadczenie kierownika budowy w prowadzeniu robót, nie krótsze niż 3 lata wraz z dokumentami stwierdzających, że osoby te, posiadają wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, należącymi do właściwego samorządu zawodowego , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności .
4)        sytuacji ekonomicznej i finansowej,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - przedłożenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
cena
100

 
X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2010-09-21 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Pokój nr 8
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-09-21, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Sala konferencyjna
 
                       
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
            -
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
            -
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
            -
 
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 242117-2010. Data zamieszczenia 2010-09-06.
 
______________________________________
Wójt Gminy Augustów - Zbigniew Buksiński
 
 
 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

 

Pytania i wyjaśnienia:

1.Odpowiedź na zapytanie przetargowe z dnia 09 września 2010.

2.Odpowiedź na zapytanie przetargowe z dnia 13 września 2010.

3.Odpowiedź na zapytanie przetargowe z dnia 16 września 2010.

Metryka strony

Udostępniający: Wojciech Truszkowski, tel. +48 87 643 30 56 w. 34

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2010-09-06

Data modyfikacji: 2010-09-17

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2010-09-06