20100721_WL

Nr sprawy: IGD-341/7/10

Augustów dnia 21.07.2010r

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane

Dot. Wyniesienia układów pomiarowo-sterowniczych oświetlenia ulicznego poza szafy stacyjne na terenie Gminy Augustów

1.Nazwa i adres zamawiającego:

Urząd Gminy Augustów

ul. Wojska Polskiego 51

16-300 Augustów

strona internetowa: http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

e-mail: gmina-augustow@home.pl

godziny urzędowania:7:00-15:00

2.Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych

3.Adres strony internetowej ,na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej: http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/.

SIWZ można uzyskać również w Urzędzie Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51 , 16-300 Augustów lub na wniosek Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym . Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne.

4.Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

4.1 Przedmiotem zamówienia jest remont punktów pomiarowo-rozdzielczych oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Augustów zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

4.2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje :

4.2.1 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wyniesienie układów pomiarowo-rozdzielczych z szaf stacyjnych do wydzielonych szaf oświetleniowych typu SO w ilości 47 szt.

4.2.2 Dokonanie uzgodnień przed realizacją przedmiotu zamówienia dotyczących robót energetycznych z właściwym Zakładem Energetycznym (koszty wyłączeń ponosi Wykonawca).

4.2.3 Zajęcie pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca).

4.2.4 Wykonanie robót demontażowych :

4.2.5 Demontaż aparatów w szafach stacyjnych. Zdemontowane materiały z szaf stacyjnych Wykonawca przekaże protokólarnie właścicielowi urządzeń a kopię protokołu przekaże Zamawiającemu.

4.2.6 Demontaż istniejących WLZ-ów zasilających obwody oświetlenie ulicznego, zdemontowane materiały wykonawca przekaże Właścicielowi lub przekaże do utylizacji.

4.2.7 Wykonanie przejść przez stacje obwodów oświetlenia ulicznego

4.2.8 Wykonanie uziemień szaf SO

4.2.9 Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót.

4.2.10 Wykonanie inwentaryzacji i pomiarów parametrów elektrycznych po wykonaniu przedmiotu zamówienia

4.2.11 Odbiór wykonanych robót remontowych pod względem technicznym przez właściwy terenowo Zakład Energetyczny.

4.2.12 Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.

4.2.13 Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.

4..14 Na wykonane prace i zamontowane materiały Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres 5 lat

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

5.Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6.Termin wykonania zamówienia:

30.09.2010r

7.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

7.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:

1.posiadania uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. prowadzą działalność w wymaganym zakresie

2.posiadania wiedzy i doświadczenia,

3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4.sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

7.2 Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców ,którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7.3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń zgodnie z formułą spełnia –nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż wykonawca spełnia wszystkie warunki.

7.4 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia ,w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

7.5 Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków , których mowa w art.22 ust.1u.p.z.p Wykonawca wraz z ofertą (zał. nr 1) zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów:

-wypełniony formularz ”Oferta”-zał.nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym.

-oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp-zał. nr 4 do SIWZ

-wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia ,wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z podaniem ich rodzaju i wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego ,że roboty te zostały wykonane prawidłowo z wykorzystaniem wzoru / zał.nr 3/ Wykaz musi zawierać co najmniej dwie roboty polegające na modernizacji lub remoncie lub budowie lub przebudowie oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 150.000zł brutto każda, poparta dokumentami potwierdzającymi,że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokóły odbioru końcowego).

-wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru / zał. nr 5 /SIWZ Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie-kierownika budowy-branża elektryczna -opłacona polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00zł

2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach ,o których mowa w art.24 ust.1 pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów:

-aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 pzp złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ,lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8.Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

-nazwa kryterium :

- cena zadania - 100%

10.Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

1/składanie ofert:

Urząd Gminy Augustów

16-300 Augustów , ul. Wojska Polskiego 51

pok. nr 8 do dnia 5.08.2010r godz.10:00

2/otwarcie ofert:

Urząd Gminy Augustów

16-300 Augustów , ul. Wojska Polskiego 51

sala konferencyjna

dnia 5.08.2010r.godz.10:15

11.Termin związania ofertą:

Okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

12.Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej- nie dotyczy

13.Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej ,na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy

14.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy

15.Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających ,o których mowa a art.67 ust.1 pkt.6 i 7 lub art.134ust.6 pkt.3 i 4,jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.

16.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej –nie dotyczy

17.Data zamieszczenia w BZP: 21.07.2010 r

Ogłoszenie zostało umieszczone w BZP w dniu 21.07.2010 pod nr 218012.

Zbigniew Buksiński

Wójt Gminy Augustów

 

 Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

Metryka strony

Udostępniający: Wojciech Leplawy

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2010-07-21

Data modyfikacji: 2010-07-21

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2010-07-21