20100218_WL_ENERGIA

 
Augustów, 2010-02-17
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IGD-341/3/10. Nazwa zadania: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego               Gmina Augustów
Adres zamawiającego                Wojska Polskiego 51
Kod Miejscowość                       16-300 Augustów
Telefon:                                    87 643 30 56
Faks:                                        87 643 29 03
adres strony internetowej           http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
adres poczty elektronicznej         gmina-augustow@home.pl
Godziny urzędowania:                 7:00 - 15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
    http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (16-300 Augustów ul. Wojska Polskiego 51, pok. nr 2 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ.
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV : 09000000-3 , 09300000-2
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
2011-06-30
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
cena
100%
 
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2010-03-01 do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Pokój nr 8
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-03-01, o godz. 11:15 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Augustów
Wojska Polskiego 51
16-300 Augustów
Sala konferencyjna
                       
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
             -
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
             -
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
             -
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 46302-2010. Data zamieszczenia 2010-02-18
 
 
 
_______________________________________
Wójt Gminy Augustów - Zbigniew Buksiński

 

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

Metryka strony

Udostępniający: Wojciech Leplawy

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2010-02-18

Data modyfikacji: 2010-02-18

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2010-02-18