20090723_MZ
PRZEDMIOT: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU „Kredyt bankowy krótkoterminowy na przebudowę drogi gminnej nr 102635B Turówka - Żarnowo III - Żarnowo I"
RODZAJ PRZETARGU: nieograniczony pisemny
OPIS:PF/2/09
Augustów, dnia 23.07.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
nazwa zamówienia: „Kredyt bankowy krótkoterminowy na przebudowę drogi gminnej nr 102635B Turówka - Żarnowo III - Żarnowo I"
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA AUGUSTÓW
ul. W. Polskiego 51
16-300 Augustów
http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
E-mail: gmina-augustow@home.pl
Godziny urzędowania: 8:00 do 15:00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, zpodaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
zakres rzeczowy określono w SIWZ
Wspólny Słownik Zamówień:
66.11.30.00.5 Usługi udzielania kredytu
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
wg warunków zawartych w SIWZ
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1]. Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu określa SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności.
3.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku braku jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów, wystawionych w terminach innych niż przewiduje specyfikacja, o treści nie uwzględniającej warunków zamawiającego oraz w przypadku braku podpisów na ww. dokumentach, oferta taka może zostać odrzucona na podstawie art. 89 ustawy p.z.p.
8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga Najniższa cena 100
10) miejsce i termin składania ofert:
URZĄD GMINY AUGUSTÓW
ul. W. Polskiego 51
16-300 Augustów
Pokój nr 8 - sekretariat
do dnia 10.08.2009 do godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Augustów
ul. W. Polskiego 51
16-300 Augustów
Sala konferencyjna
dnia 10.08.2009 r. o godz. 10:15.
12) termin związania ofertą:
okres 30 dni od dnia terminu składania ofert
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
nie dotyczy
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
nie dotyczy
16)Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych poz. 250206 dnia 23 lipca 2009 roku.
Wójt Gminy Augustów
Zbigniew Buksiński
Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl
Metryka strony