20090629_MZ

PRZEDMIOT: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU „Kredyt na przebudowę drogi gminnej nr 102635B Turówka - Żarnowo III - Żarnowo I"

RODZAJ PRZETARGU: nieograniczony pisemny

OPIS:PF/1/09

Augustów, dnia 29.06.2009 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

nazwa zamówienia: „Kredyt na przebudowę drogi gminnej nr 102635B Turówka - Żarnowo III - Żarnowo I"

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

GMINA AUGUSTÓW

ul. W. Polskiego 51

16-300 Augustów

http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

E-mail: gmina-augustow@home.pl

Godziny urzędowania: 8:00 do 15:00

2) Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony

3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

zakres rzeczowy określono w SIWZ

Wspólny Słownik Zamówień:

66.11.30.00.5 Usługi udzielania kredytu

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:

wg warunków zawartych w SIWZ

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich

znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny

spełniania tych warunków:

1]. Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu określa SIWZ

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć

wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w

postępowaniu (jeżeli dotyczy):

1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o

wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne

przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji

działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

przed upływem terminu składania ofert

2. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają

obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie

działalności.

3.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków we

właściwym Urzędzie Skarbowym oraz o nie zaleganiu w opłacie składek

na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym Oddziale

Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia

Społecznego

4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju

pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8

Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem

terminu składania ofert.

5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym

w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane są w oryginale lub

kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W

przypadku braku jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów, wystawionych

w terminach innych niż przewiduje specyfikacja, o treści nie uwzględniającej

warunków zamawiającego oraz w przypadku braku podpisów na ww.

dokumentach, oferta taka może zostać odrzucona na podstawie art. 89

ustawy p.z.p.

8) Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryteriumWaga
Najniższa cena100

 

 

 

10) miejsce i termin składania ofert:

URZĄD GMINY AUGUSTÓW

ul. W. Polskiego 51

16-300 Augustów

Pokój nr 8 - sekretariat

do dnia 21.07.2009 do godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Augustów

ul. W. Polskiego 51

16-300 Augustów

Sala konferencyjna

dnia 21.07.2009 r. o godz. 10:30.

12) termin związania ofertą:

okres 30 dni od dnia terminu składania ofert

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

nie dotyczy

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

nie dotyczy

15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

nie dotyczy

16)Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych poz. 212790 dnia 2009-06-29

Wójt Gminy Augustów

Zbigniew Buksiński

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Zalewska, tel. +48 87 643 3056 w. 32

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2009-06-29

Data modyfikacji: 2009-06-29

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2009-06-29