20090312_przetarg_WL

IGD-341/4/09

Augustów, 2009-03-09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IGD-341/4/09. Nazwa zadania: Przebudowa drogi gminnej nr 102635B Turówka - Żarnowo III - Żarnowo I od km 0+000 do km 7+550,27

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Gmina Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Augustów

ul. Wojska Polskiego 51

16-300 Augustów

Strona internetowa: http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

E-mail: gmina-augustow@home.pl

Godziny pracy: 07:00 - 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl/

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:

Urząd Gminy Augustów , ul. Wojska Polskiego 51 , 16-300 Augustów.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przebudowa drogi gminnej nr 102635B Turówka - Żarnowo III - Żarnowo I od km 0+000 do km 7+550,27. Z uwagi na długość drogi i związany z tym zakres robót , roboty podzielono na cztery odcinki : odcinek I od km 0+000 do km 1+803 , odcinek II od km 1+803 do km 3+370 , odcinek III od km 3+370 do km 5+438,55 , odcinek IV od km 5+485,25 do km 7+547,70. Szerokość pasa drogowego w liniach  ozgraniczających - 8,0m ; szerokość jezdni 4,50m ; szerokość poboczy 1,25m. Charakterystyka i zakres oraz ilości robót do wykonania są opisane w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. UWAGA! Zamawiający informuje, że w uzasadnionych przypadkach decyzją inspektora nadzoru wybrany w drodze przetargu wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów związanych ze zleceniem niezależnemu laboratorium drogowemu, wybranym przez Zamawiającego, przeprowadzeniem badań składu mieszanki mineralno - asfaltowej przed każdorazowym wbudowaniem, które to powinny dać wynik pozytywny (zaakceptowane przez inspektora nadzoru) spełniające wymagania szczegółowej specyfikacji technicznej nr D-05.03.05. Ponadto po wbudowaniu mieszanki mineralno - asfaltowej na całym odcinku zostaną losowo wybrane przez inspektora nadzoru miejsca do pobrania próbek celem sprawdzenia składu mieszanki mineralno - asfaltowej oraz właściwego zagęszczenia zgodnego z szczegółową specyfikacją techniczną nr D-05.03.05. Koszty te każdy z zainteresowanych oferentów powinien uwzględnić w cenie oferty. Jednocześnie informuje się, że roboty uznaje się za wykonane zgodnie z szczegółową specyfikacją techniczną nr D-05.03.05 i wymaganiami inspektora nadzoru, jeżeli wszystkie pomiary i badania z zachowaniem tolerancji wg pkt. 6 (SST D-05.03.05) dały wyniki pozytywne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień: CPV : 45230000-8 ; 45110000-1

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

31.08.2009r

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł , słownie: piętnaście tysięcy złoty .

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium      Waga

cena                        100 %

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-04-02 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Augustów

ul. Wojska Polskiego 51

16-300 Augustów

Pokój nr 8

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-04-02, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Augustów

ul. Wojska Polskiego 51

16-300 Augustów

Sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-05-01

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemiu zakupów

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych poz. 49249-2009 dnia 2009-03-12

Wójt Gminy Augustów

Zbigniew Buksiński

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl

Metryka strony

Udostępniający: Wojciech Leplawy, tel +48 87 643 30 56 w. 31, fax: +48 87 643 29 03

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Samel

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data wprowadzenia: 2009-03-12

Data modyfikacji: 2009-03-12

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2009-03-12