20190905 Ogłoszenie o udzieleniu - WT

 

Ogłoszenie nr 510186267-N-2019 z dnia 05-09-2019 r.
Ochotnicza Straż Pożarna w Topiłówce: ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W TOPIŁÓWCE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583906-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540170657-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ochotnicza Straż Pożarna w Topiłówce, Krajowy numer identyfikacyjny 791012401, ul. -  36 A, 16-300   Topiłówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. -, +48 87 643 30 56, e-mail w.truszkowski@gmina-augustow.home.pl, gmina-augustow@gmina-augustow.eu, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W TOPIŁÓWCE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OSP. 271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Topiłówce o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Pojazd musi być fabrycznie nowy i spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji wydane przez właściwego ministra lub świadectwo zgodności WE. Pojazd musi mieć ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach PSP wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej, pełne świadectwo winno być dostarczone wraz z pojazdem. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o równoważnych parametrach technicznych wymienionych w SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w minimalnych wymaganiach techniczno-użytkowych samochodu, stanowiącym załącznik nr 1.1 do formularza oferty, który należy wypełnić i złożyć wraz ze składaną ofertą. 1. Odbiór samochodu nastąpi w dwóch etapach: 1) Odbiór techniczno-jakościowy ma na celu sprawdzenie zgodności samochodu wraz z występującymi w nim podzespołami i wyposażeniem z wymaganiami ujętymi w SIWZ, zostanie też uzgodnione mocowanie w samochodzie sprzętu/wyposażenia dostarczonego przez Zamawiającego do Wykonawcy. 2) Odbiór faktyczny na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 2. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego pisemnie z wyprzedzeniem co najmniej 5- dniowym o dacie odbioru techniczno-jakościowego samochodu. 3. Przystąpienie przez Zamawiającego do odbioru techniczno-jakościowego nie może nastąpić później niż 3 dni przed terminem dostawy przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 umowy. 4. Strony dopuszczają zawiadomienie w formie powiadomienia emailem lub faksem. 5. Odbiór techniczno-jakościowy samochodu odbędzie się w siedzibie Wykonawcy. 6. Odbiór techniczno-jakościowy i odbiór faktyczny wyposażenia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego po dostarczeniu wyposażenia przez Wykonawcę. 7. Odbiór faktyczny samochodu nastąpi w siedzibie Zamawiającego. 8. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno-jakościowego, że przedstawiony samochód lub wyposażenie nie odpowiada opisowi zawartemu w specyfikacji technicznej, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania zmian w samochodzie lub wyposażeniu zgodnie z opisem. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych odstępstwach od opisu zawartego w specyfikacji technicznej w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole zostanie wyznaczony termin usunięcia stwierdzonych odstępstw oraz data odbioru faktycznego samochodu lub wyposażenia. Ustęp ten nie narusza postanowień dotyczących kar umownych i odstąpienia od umowy. 9. Odbioru techniczno-jakościowego dokona 2 przedstawicieli Zamawiającego w obecności co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. 10. Odbiór faktyczny (zdawczo-odbiorczy) samochodu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego niezwłocznie po dokonaniu odbioru techniczno-jakościowego w terminie określonym w protokole odbioru techniczno-jakościowego. Protokół zdawczo-odbiorczy, podpisany przez obie strony, zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron. 11. Odbioru faktycznego samochodu dokona 2 przedstawicieli Zamawiającego, w obecności co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. 12. Przyjęty protokół odbioru faktycznego stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 13. W dniu odbioru faktycznego pojazdu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokumenty niezbędne do jego zarejestrowania i użytkowania: fakturę VAT, aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (NBOP) i inną dokumentację niezbędna do rejestracji pojazdu przez zamawiającego, w tym kartę pojazdu oraz wymagane świadectwa homologacji(dla pojazdu bazowego oraz pojazdu po zabudowie), dokumentację techniczną, instrukcję obsługi pojazdu (całego samochodu, podwozia i poszczególnych urządzeń wraz ze schematem instalacji elektrycznej), dokument gwarancji (kartę gwarancyjną), wykaz adresów punktów serwisowych podwozia pojazdu na ternie całego kraju oraz harmonogram przeglądów pojazdu. Samochód ma mieć aktualne badania techniczne. Cała dokumentacja ma być sporządzona w języku polskim. 14. Szkolenie z zakresu obsługi podstawowej samochodu, w ciągu 1 dnia roboczego, odbędzie się w terminie i miejscu odbioru faktycznego. Protokół z przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi podstawowej wraz z adnotacją o osobach, które go odbyły zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony umowy. 15. Z chwilą wydania samochodu Zamawiającemu, przechodzą na niego wszelkie korzyści i obciążenia związane z samochodami, jak również ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia samochodu. 16. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w Urzędzie Gminy Augustów, ul. Mazurska 1c, 16-300 Augustów, pok. 29 w godzinach od 7:00 do 15:00 oraz udostępnione na stronie internetowej:gmina-augustow@gmina-augustow.eu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34144210-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 691000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Stolarczyk Mirosław Technologia Pożarnicza
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ściegiennego 268a
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 691000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 691000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 691000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39 Pzp  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymogi SIWZ określone w SIWZ
 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Augustów

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Truszkowski

Data wytworzenia: 2019-09-05

Wprowadzający: Grzegorz Samel

Data modyfikacji: 2019-09-05

Opublikował: Grzegorz Samel

Data publikacji: 2019-09-05