201080406-WT
Numer ogłoszenia w Dz.U. : 2018/S 067-148555
LANGUAGE: |
PL |
CATEGORY: |
ORIG |
FORM: |
F02 |
VERSION: |
R2.0.9.S02 |
SENDER: |
ENOTICES |
CUSTOMER: |
ECAS_n0024kme |
NO_DOC_EXT: |
2018-051796 |
SOFTWARE VERSION: |
9.6.5 |
ORGANISATION: |
ENOTICES |
COUNTRY: |
EU |
PHONE: |
/ |
E-mail: |
|
NOTIFICATION TECHNICAL: |
YES |
NOTIFICATION PUBLICATION: |
YES |
Ogłoszenie o zamówieniu
|
Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca 1.1) Nazwa i adresy Gmina Augustów 8461595610 Ul. Wojska Polskiego 51 AUgustów 16-300 Polska Osoba do kontaktów: Elżbieta Pszczoła Tel.: +48 876433056 E-mail: gmina-augustow@gmina-augustow.eu Faks: +48 876432903 Kod NUTS: PL843 Adresy internetowe: Główny adres: www.gmina-augustow.home.pl 1.2) Wspólne zamówienie 1.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.gmina-augustow.home.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej 1.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej 1.5) Główny przedmiot działalności Ogólne usługi publiczne Sekcja II: Przedmiot 11.1) Wielkość lub zakres zamówienia 11.1.1) Nazwa: Energia odnawialna dla mieszkańców Gminy Augustów 11.1.2) Główny kod CPV 45311200 11.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy 11.1.4) Krótki opis: Zamówienie obejmuje zakup i montaż kolektorów słonecznych (140 zestawów) w Gminie Augustów. Łącznie 140 instalacji odnawialnych źródeł energii na 140 budynkach, zgodnie z przedmiarami robót i Programem funkcjonalno - użytkowym (załącznik nr 7 do SIWZ). Kolektory słoneczne do wspomagania podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych. |
11.1.5) Szacunkowa całkowita wartość 11.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2) Opis 11.2.1) Nazwa: 11.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 11.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL8 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Gminy Augustów. 11.2.4) Opis zamówienia: Instalacja kolektorów słonecznych próżniowych w ilości 60 kompletów, w skład jednego kompletu wchodzi: zestaw solarny, w skład którego wchodzą elementy: kolektor próżniowy rurowy typu HeatPipe o sprawności optyczna w odniesieniu do pow. apertury min. 67%) - 2 płyty o minimalnej powierzchni apertury 1,44 m2 dla jednej płyty, wymiennik z dwiema wężownicami 300 l - 1 szt., konstrukcje wsporcze do montażu kolektorów - 1 kpl., jedno- lub dwudrogowy zestaw pompowy, automatyka, instalacja. Instalacja kolektorów słonecznych próżniowych w ilości 80 kompletów, w skład jednego kompletu wchodzi: zestaw solarny, w skład którego wchodzą elementy: kolektor próżniowy rurowy typu HeatPipe o sprawności optyczna w odniesieniu do pow. apertury min. 67% - 2 płyty o minimalnej powierzchni apertury 1,88 m2 dla jednej płyty, wymiennik z dwiema wężownicami 400 l - 1 szt., konstrukcje wsporcze do montażu kolektorów - 1 kpl., jedno- lub dwudrogowy zestaw pompowy, automatyka, instalacja. W zakresie inwestycji należy przewidzieć montaż kolektorów na wyszczególnionych obiektach na konstrukcjach wsporczych przewidzianych przez producenta odpowiedniej do miejsca instalacji (na dachach, ścianach budynków). Konstrukcje wsporcze do montażu kolektorów muszą być wykonane z aluminium lub stali nierdzewnej lub jako elementy ocynkowane nie wymagające stosowania powłok malarskich w celu ich zabezpieczenia przez korozją. 1.3. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: • w niniejszym zamówieniu nie występują obiekty w zabudowie jednorodzinnej o powierzchni powyżej 300 m2, • wszystkie wymienniki z dwiema wężownicami podłączyć z obiegiem solarnym i obiegiem kotłowym - należy ująć wpięcie wymiennika do c.w.u. i instalacji kotłowej centralnego ogrzewania, • należy przewidzieć zainstalowanie reduktorów ciśnienia dla wody użytkowej jeżeli ciśnienie przekracza wartość 6 bar, • budynki, na których instalowane będą zestawy solarne, wyposażone są w kotły na paliwo stałe, • w ramach zamówienia nie przewiduje się wspomagania instalacji centralnego ogrzewania przez zamontowany system solarny, • przygotowanie miejsca posadowienia zasobnika solarnego oraz zagwarantowanie w miejscu instalacji zasobnika solarnego odpowiednich warunków pracy leży po stronie właściciela obiektu, • udostępnienie miejsca instalacji zbiornika leży po stronie użytkownika instalacji tj. możliwości dostarczenia zbiornika w miejscu jego posadowienia oraz uprzątnięcia mebli lub innych przedmiotów w miejscu posadowienia; przygotowanie podłoża pod zbiornik również należy do użytkownika instalacji, • przygotowanie podłoża do instalacji kolektorów leży po stronie Wykonawcy; po stronie Wykonawcy są również prace związane z prowadzeniem instalacji solarnej od kolektorów do zbiornika itp., • Zamawiający nie posiada informacji na temat liczby pokryć dachowych wykonanych eternitem, • Wykonawca musi zapewnić system montaży kolektorów do połaci dachowej wykonanej z różnych materiałów. 11.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia |
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia 11.2.6) Szacunkowa wartość 11.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 30/09/2018 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie 11.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie 11.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie 11.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych 11.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej V. Gospodarka niskoemisyjna działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii. 11.2.14) Informacje dodatkowe Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym 111.1) Warunki udziału 111.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego 111.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się , że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych), w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych); 111.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych zamówień zrealizowanych z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający, iż dostarczył w jednej dostawie co najmniej 60 kompletnych instalacji kolektorów słonecznych na budynkach lub minimum jedną instalację kolektorów słonecznych o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony w pkt. 1 ppkt. 3) SIWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się wykonaniem wymaganych dostaw. Dostawy nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów). 111.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych 111.2) Warunki dotyczące zamówienia 111.2.2) Warunki realizacji umowy: |
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, ofertą wykonawcy oraz Programem Funkcjonalno - Użytkowym (stanowiącymi załączniki do umowy). IM.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Sekcja IV: Procedura IV. 1) Opis IV. 1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta IV. 1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV. 1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu IV. 1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej IV. 1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV. 2) Informacje administracyjne IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 17/05/2018 Czas lokalny: 10:00 IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 002 (od ustalonej daty składania ofert) IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 17/05/2018 Czas lokalny: 10:15 Miejsce: Urząd Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 51, 16-300 Augustów Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert jest jawne. Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych VI.3) Informacje dodatkowe: VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postepu 17a Warszawa 02-676 |
Polska VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne VI.4.3) Składanie odwołań VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postepu 17a Warszawa 02-676 Polska VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05/04/2018 |
Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres gmina-augustow@home.pl
Pytania i wyjaśnienia:
1.Wyjaśnienie z dnia 17 kwietnia 2018.
Metryka strony